طراحی بنر حرفه ای برای سایت فروشگاهی
اگر شما به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا فروشگاه اینترنتی دارید حتما برای ارتقاء و پیشرفت فروشگاه خود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
در عصر کنونی که بیشتر کسب و کارها به سمت ایجاد یک شعبه اینترنتی برای فروشگاه خود هستند رقابت بین فروشنده ها و برندها بسیار سخت و دشوار است.
به طبع مشتریانی شما را از بین این همه فروشنده انتخاب میکنند که خدمت یا ویژگی خاصی در شما ببینند.
علاوه بر تمام این ویژگی ها شما به یک ویترین جذاب برای جذب مشتری نیاز دارید .
بنرها و تصاویر سایت شما بهترین ویترین برای فروشگاه اینترنتی شما هستند.
طراحی بنر فروشگاه اینترنتی
یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه محصول خود را به مشتری نشان دهد و همچنین ویژگی محصولات را برای مشتری توضیح دهد ، نیاز به طراحی بنرهای فروشگاهی میباشد.
در این بنر ها شما تصاویر با کیفیت محصولات خود را در زوایای مختلف قرار میدهید.
همچنین ویژگی های محصول را در قالب اینفوگرافی با عناوین شاخص و طراحی جذاب در سایت خود قرار میدهید تا مشتری با مشاهده تصاویر اطلاعات کامل محصول شما را دریافت کند.
نمونه بنرهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی را بی شک در سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده اید . بنرهایی که درسایت هایی مانند دیجی کالا ، باسلام و شبکه های فروشگاهی متفاوت وجود دارد و کاربر با یک نگاه کوتاه محصول را بررسی میکند.
هر چقد بنرها طراحی بهتری داشته باشند مشتری به سایت شما بیشتر و بهتر اعتماد میکند و بالعکس اگر تصاویر و بنرهای شما کپی از سایت های دیگر و یا تصاویری بی کیفیت باشد کاربر سریع سفحه سایت شما را ترک میکند.
ویژگی بنر فروشگاهی حرفه ای
از ویژگی های بنر محصولات فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- سایز استاندارد:
سایز اصولی برای طراحی بنر سایت معمولا به صورت مربع و یا افقی با تناسب 2به 3 یا 3به 4 میباشد.
در اصل سایز بنر بستگی به سبک قالب سایت دارد. و بهتراست از سایزهای عمودی برای بنرهای ثابت فروشگاهی استفاده نشود.
2- تصاویر باکیفیت:
از تصاویر باکیفیت در بنر استفاده کنیم ، زیرا یکی از عوامل موثر در جلب نظر کاربر و تاثیر بسزایی در فروش محصول دارد.
اگر محصول اختصاصی سایت خود را دارید بهتر است به صورت حرفه ای اقدام به عکاسی صنعتی کنید و اگر محصول در باز موجود می باشد مانند گوشی موبایل اپل بهتر است تصویر باکیفیت آن را از طریق گوگل دانلود و استفاده کنید.
3- عنوان خلاق:
از عناوین خلاقانه و جذاب استفاده کنید. در مقاله « تیتر تبلیغاتی حرفهای » کامل به این موضوع پرداخته ایم.
4- استفاده از قالب و سبک خاص:
سعی کنید برای سایت خود هویت بصری ایجاد کنید . حالا یعنی چی؟!
یعنی اینکه در طراحی بنر های سایتتون از تم رنگی لوگوتون استفاده کنید و سبکی که برای طراحی استفاده میکنید طوری باشه تا هر کسی بنر شما را در سرچ گوگل مشاهده کرد متوجه بشود که مربوط به سایت شماست.
برای نمونه می توان به بنرهای سایت دیجی کالا اشاره کرد .
5-خلاصه و مفید:
در طراحی بنر زیاده گویی و در استفاده از ایکون، متن و تصاویر زیاده روی نکنید . سعی کنید متن ها کوتاه ، گویا و خوانا باشد.
6- دکمه کال تو اکشن:
در طراحی بنر از دکمه CTA یا همان کال تو اکشن استفاده کنید و کاربر را ترغیب به کلیک کنید.
عنوان دکمه نقش موثر در کلیک کردن دارد پس حتما از عنوان صحیح و جذاب استفاده کنید ، مانند : همین حالا کلیک کنید
7-جایگاه مناسب:
و نکته اخر اینکه بنر را در جایگاه مناسب خود وزیر متن مرتبط یا صفحه مربوطه آن قرار دهید .
نمونه طراحی بنر فروشگاهی :
در زیر نمونه بنرهای طراحی شده توسط مجموعه پیکس دی را مشاهده میکنید:
اگر برای سایت خود به طراحی بنر حرفه ای نیاز دارید،
ما طراحی تمام بنرهای سایت شما را با قیمت بسیار مناسب انجام خواهیم داد.
دیدگاهتان را بنویسید